Q4 cały czas się robi. W tle trwają prace kompletowania i składania drugiego silnika, a z samym samochodem Wojtek coś tam dłubie. Zewnętrznie, od maja nic się nie zmieniło, ale stwierdziliśmy, że może warto zrobić kilka nowych zdjęć, tym bardziej, że ostatnio posucha 🙂
Dla przypomnienia: kompletny wydech w Siemianowicach, potem mapa w TTC, połączona z większymi wtryskami i pompą.
W międzyczasie udało się znaleźć firmę, która przerobiła komputer w ten sposób, że Wojtek może wgrywać swoje mapy w zasadzie na bieżąco (2 mapy jednocześnie), dodatkowo ma procedurę startową i ALSa.
Do tego poprawka najsłabszego elementu czyli hamulców. Tarcze Brembo Oro 305mm (oczywiście z większymi zaciskami) + Ferodo DSy. Formalnością była zmiana felg ze standardowych 16-calowych Speedlinów (bleee) na klasowe 17-calowe OZ Crono HT (choć kolor niezbyt szczęśliwy).
Auto w tym momencie nie najgorzej przyspiesza, świetnie hamuje. Czekamy na potwora po założeniu nowego silnika 🙂
Więcej szczegółów technicznych już wkrótce.